Gouden DIA award

We kunnen met trots aankondigen dat we de gouden award hebben gewonnen van de Dutch Interactive Awards (DIA) in de categorie 'data' met onze case voor Royal FloraHolland: 365 Dagen Bloemen!

Dutch Interactive Award

01

Erkenning voor het beste digitale interactieve werk van Nederland

De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het beste interactieve werk van Nederlandse makers. Binnen 15 verschillende categorieën worden goud en zilver uitgereikt aan de meest vooraanstaande bureaus. BTTR heeft de gouden award gewonnen in de categorie ‘data’. De DIA’s worden georganiseerd door Emerce en de Dutch Digital Agencies en worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt.

02

Gouden DIA voor platform 365 dagen bloemen

Samen met Royal FloraHolland ontwikkelden we het platform 365 Dagen Bloemen. Een platform dat kwekers en hun producten helpt om zichtbaarder te zijn in de markt. De geïntegreerde oplossing combineert diverse databronnen, waardoor kwekers waardevolle inzichten krijgen en kunnen inspelen op de individuele behoeften van bloemisten wereldwijd. Een mix van strategie, onderzoek, design en technologie heeft geleid tot het winnen van de gouden DIA.

03

Over BTTR

BTTR is een toonaangevend innovatiebureau met een duidelijke focus op de ontwikkeling van digitale oplossingen. We werken met onze teams aan digitale ervaringen voor mensen en merken.

De werkwijze van BTTR is ‘Data Driven’: met het verzamelen, analyseren en benutten van data, helpen we organisaties hun klanten beter te begrijpen en waardevolle relaties op te bouwen.

Kom in contact