Service Design

Service Design. Het grijpt in op jouw propositie en de manier waarop jij je design system inzet. Het staat in dienst van je organisatie en biedt alle flexibiliteit die je nodig hebt. Zo kun je continu je dienstverlening optimaliseren.

Wat is service design?

Met service design passen we design toe om diensten te ontwikkelen en te verbeteren. We creëren hiermee een fijne gebruikerservaring, een onderscheidende merkervaring en resultaten voor jouw organisatie.

 

Help mij met service design

Thijs van Dijk

thijs@bttr.nl
0318 - 760 960

Aansluiten bij onze standpunten

Onze standpunten over service design:

  • 01 Design moet in dienst staan van jouw organisatie

    Service Design gaat verder dan alleen het vormgeven van onderdelen. Bij service design kijken we verder. Hoe kunnen we zorgen dat de design systems voor jouw organisatie op een effectieve manier ingezet worden. Je zorgt voor systemen die werken aan de achterkant en een prettige ervaring geven aan de voorkant.

  • 02 Design om de optimale gebruikerservaring te creëren

    Design heeft als doel om te zorgen voor een prettige gebruikerservaring. Dit realiseer je door techniek te combineren met effectief design. Doordat je gebruikers jouw platform als prettig hebben ervaren, zullen ze sneller terugkomen en bouw je loyaliteit op. Zo neem je ze mee in jouw verhaal.

  • 03 Het gaat om je propositie, niet om je homepagina

    Je design gaat verder dan een collectie van designonderdelen. Je design hangt namelijk direct samen met de propositie van jouw organisatie. Daarom onderzoeken we graag door middel van het houden van strategische sessies naar de beste propositie voor jouw organisatie. Hier ontwikkelen we dan weer een passend design bij.

Cultuur

Digitale innovatie voor de wereld van morgen

Contact

Neem vandaag nog contact op met één van onze innovatie-experts

Contact opnemen
0318 - 760 960