Thijs van Dijk
[email protected]0318 - 760 960
De expertise waarin we bij BTTR uitblinken: de digital experience (digitale ervaring) van gebruikers verbeteren en doorontwikkelen. Dit gaat veel verder dan de ervaring van een gebruiker op een website. Het is de combinatie van het gebruik van systemen, de social ervaring en natuurlijk ook de website ervaring. Het geheel maakt de ervaring compleet.
Een ervaring die een gebruiker terug laat komen en die zorgt dat een gebruiker een fijne klantreis maakt, dat is wat je bereikt met een goede digital experience. Dit gaat verder dan alleen een design met een mooi font en mooie kleuren. Het is belangrijk om strategisch na te denken over je digital experience en te onderzoeken of het design aansluit bij je propositie.
Help mij hierbijHet belangrijkste van een digital experience is dat hij toegankelijk is. Een design moet ervoor zorgen dat een gebruiker geleid wordt door jouw platform. De gebruiker weet te vinden waar hij voor komt. Zo kun je een gebruiker ook veel beter aan je binden en meer voor hem of haar betekenen.
Een digital experience is nooit af. Wij vinden het noodzakelijk om een digitale ervaring constant te optimaliseren. Door middel van verschillende tools verzamelen we data. Hiermee zien we waar wat gebeurt en waar verbeteringen liggen. Zo bouw je aan een steeds meer gestroomlijnde customer journey. Met research leggen we de basis voor jouw digital experience en blijven we deze optimaliseren.
Het is noodzakelijk om te weten wat jouw doelgroep wil. Dit onderzoeken we op basis van een customer journey. Hoe maken we een ervaring die voor een klant zo prettig mogelijk is en hoe nemen we hen mee in jouw verhaal? Zo halen we het maximale uit jouw digital experience.
Door digitale technologieën en diensten toegankelijk te maken, kunnen we ervoor zorgen dat iedereen de kans krijgt om deel te nemen aan het digitale tijdperk en om te profiteren van de vele mogelijkheden die het biedt.