Cliëntenportaal

Als zorg- en welzijnsorganisatie kom je dagelijks digitale vraagstukken tegen. Vraagstukken over marketing, communicatie, innovatie of hoe je slimmer je bedrijfsvoering kan organiseren. Door het ontwikkelen van een digitaal platform op maat bereik je beste resultaat voor jouw vraagstuk. 

Lees meer
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Cliëntenportaal
  • Digitaal platform
  • Zorg en welzijn
  • UX Design
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows
  • Digitaal platform
  • Automatisering
  • Communicatie
  • User flows

Verbindt jouw organisatie met cliënten

Een directe lijn naar jouw cliënten. Het direct delen van informatie. Verbinding tussen jouw organisatie en de cliënten. BTTR ontwikkelt een digitaal platform naar jouw wens. 

Informatie altijd beschikbaar

Met een cliëntenportaal heeft de cliënt altijd en overal toegang tot relevante informatie. Deel hierop bijvoorbeeld het zorgplan van de cliënt en de medische gegevens. Met een cliëntenportaal bied je als organisatie één centrale omgeving waarop al deze informatie te vinden is. 

Borging van kwaliteitsnormen

Zorg voor borging van kwaliteitsnormen door het gebruik van een cliëntenportaal. Op deze manier voorkom je dat een cliënt een werknemer spreekt die bijvoorbeeld niet helemaal op de hoogte is van het zorgplan en hierdoor informatie verkeerd overbrengt. Altijd de juiste, meest recente, informatie op één plek.

Verhoog waardering

Door het ontwikkelen van een cliëntenportaal zorg je voor transparantie van de organisatie. Transparantie en beschikbaarheid van informatie verhoogt de waardering van de cliënten. Bij BTTR is het ons doel om samen met jou een cliëntenportaal te ontwikkelen die aansluit op de behoeften van de cliënten.

Een greep uit onze klanten

Onze waarden

Menselijk

Bij BTTR stellen we de mens centraal. Zowel in onze adviezen en producten als ook op de werkvloer. Met deze instelling maken we jouw en onze wereld een betere plek om te leven.

Begrijpelijk

Wij werken aan complexe vraagstukken die te maken hebben met alledaagse processen. We houden onze adviezen en oplossingen begrijpelijk voor de klant en eindgebruiker.

Multidisciplinair

BTTR heeft een multidisciplinair team, bestaande uit strategen, marketeers, ontwerpers en developers. Deze unieke mix van ‘denkers’ en ‘doeners’ maakt ons een veelzijdig digitaal partner.

Vooruitstrevend

Wij weten wat er speelt in de digitale wereld en blijven onszelf hier naar ontwikkelen. Zodoende zijn we continu in staat om vernieuwende oplossingen te creëren voor digitale vraagstukken.

Alle benodigde digitale expertise en skills voor een cliëntenportaal

Spreek af met onze strategen voor zorg en welzijn

Strateeg

Thijs van Dijk

Thijs van Dijk

Strateeg (Partner)

Peter van Aalderen

Peter van Aalderen

UX/UI designer

Lianne van Doormalen

Lianne van Doormalen