Digital Commerce

Het online landschap wordt steeds complexer en drukker. Inzetten op het ontwikkelen van een digital commerce platform en strategie draagt bij aan het effectief inzetten van het online kanaal. Laat jouw doelgroep online producten en diensten kopen via een voor jouw klanten geoptimaliseerd digital commerce platform.

Lees meer
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • Merkstrategie
  • Configurator
  • UX Design
  • Facebook Shopping
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites
  • E-commerce platformen
  • Digital Marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Campagne websites

De nieuwe standaard in online zaken doen

Gedrag en verwachtingen van consumenten veranderen continu. Online bestellen is de nieuwe norm, zowel voor consumenten als voor retailers. De concurrentie zit niet stil en legt de lat steeds hoger. Wie niet meegaat in technologische ontwikkelingen en op verouderde platformen blijft werken, zet zijn continuïteit en winstgevendheid op het spel.

Wil je als bedrijf onderscheidend, aantrekkelijk én winstgevend blijven, dan moet je dus inspelen op die ontwikkeling en investeren in e-commerce en de nieuwe standaard zetten in online zaken doen.

Aankoop geslaagd in jouw nieuwe webshop

Bedankt voor je bestelling! Dat is de belangrijkste pagina van een webshop platform. Om een (potentiële) klant op deze pagina te laten komen moeten er meerdere stappen gezet worden om de klant succesvol te begeleiden door een webshop. Voor de start van de ontwikkeling van een webshop brengen we de gehele klantreis in kaart om scherp te hebben hoe jouw doelgroep online zijn producten en dienst afneemt. Door per stap in het proces te kijken naar kansen en uitdagingen ontwikkelen we digital commerce platform dat ervoor zorgt dat aankopen slagen in jouw nieuwe webshop.

Hoe stel je een E-commerce strategie op?

Het ontwikkelen van een digital commerce platform start met het opzetten van een e-commerce strategie. Het opstellen van een E-commerce strategie bestaat uit een een vijftal stappen:

  1. Inventarisatie van aankoopbeslissingsproces
  2. Beschikbare data inventarisatie (CRM, analytics etc.)
  3. Doelgroep inventarisatie
  4. Doelstellingen KPI’s bepalen
  5. Middelen, tooling en budget keuzes

Digital impact creators voor het ontwikkelen van een webshop

Verandering start met een goede aanpak, een strategie als basis voor een optimale gebruikersbeleving. De beleving van een online bezoeker of een gebruiker van een digital commerce platform bestaat uit een combinatie van vormgeving, techniek en marketing. Om voor een optimale beleving te zorgen start BTTR elk project met het bepalen van de digitale strategie.

Een digitale strategie biedt de kans om de klantwaarde te vergroten. Door de inzet van digitale middelen, slim gebruik van data en het snel inzetten van de juiste professional bereiken we samen jouw doelstellingen. Door over de grenzen van de actualiteit heen te kijken, de juiste beslissingen te nemen en innovatie in het DNA van jullie organisatie te krijgen, bepalen we een digitale strategie waarin alle belanghebbenden centraal staan, en dat het duidelijk is wat de gewenste verandering is.

Een greep uit onze klanten

Onze waarden

Menselijk

Bij BTTR stellen we de mens centraal. Zowel in onze adviezen en producten als ook op de werkvloer. Met deze instelling maken we jouw en onze wereld een betere plek om te leven.

Begrijpelijk

Wij werken aan complexe vraagstukken die te maken hebben met alledaagse processen. We houden onze adviezen en oplossingen begrijpelijk voor de klant en eindgebruiker.

Multidisciplinair

BTTR heeft een multidisciplinair team, bestaande uit strategen, marketeers, ontwerpers en developers. Deze unieke mix van ‘denkers’ en ‘doeners’ maakt ons een veelzijdig digitaal partner.

Vooruitstrevend

Wij weten wat er speelt in de digitale wereld en blijven onszelf hier naar ontwikkelen. Zodoende zijn we continu in staat om vernieuwende oplossingen te creëren voor digitale vraagstukken.

Alle benodigde digitale expertise en skills voor de ontwikkeling van digital commerce platformen

Spreek af met onze strategen voor slimme digitale oplossingen

UX/UI designer

Lianne van Doormalen

Lianne van Doormalen

Strateeg

Thijs van Dijk

Thijs van Dijk

Strateeg (Partner)

Peter van Aalderen

Peter van Aalderen