Second opinion website

Een second opinion aanvragen. Dat had vroeger een negatieve klank, maar tegenwoordig is dat niet raar meer. Je vraagt tenslotte slechts om een tweede mening, om een paar extra ogen die meekijken. Ook in de digitale wereld komt het voor. BTTR voert second opinions voor websites uit.

Misschien ben je te snel in zee gegaan met een web bouwer, verloopt de werkrelatie moeizaam of vallen de eerste resultaten een beetje tegen. Het kan allemaal voorkomen tijdens de bouw van een nieuwe website of een ander online project. Dan kan een second opinion voor je website handig zijn. Vreemde ogen die ter geruststelling even meekijken en waar nodig tips geven. Misschien zag je door de bomen het bos niet meer. That’s all.

Vraag een second opinion aan

Nieuwe impulsen

Het kan ook andere uitkomsten opleveren. Er zijn genoeg oorzaken te bedenken waardoor je online project in het slop geraakt is. In dat geval is een second opinion voor je website heel waardevol. Het kan zijn dat vreemde ogen tot juiste en nieuwe acties leiden. In een ander geval kun je besluiten om je project over te hevelen naar een andere web bouwer. BTTR heeft verschillende keren vastgelopen trajecten van de nodige impulsen voorzien.

Natuurlijk zijn er ook andere varianten mogelijk. Levert je nieuwe website te weinig conversie op? Verloopt het onderhoud van de website niet naar behoren of wil je de gebruiksvriendelijkheid ervan onder de loep nemen? Ook dan kan een second opinion voor je online project heel nuttig uitpakken.

Een second opinion van BTTR

BTTR streeft altijd naar een mooi eindresultaat. Uiteraard zie je dat terug in onze producten, maar ook in de contacten die we hebben en de manier van omgaan met elkaar. Deze mentaliteit combineren we met meetbare resultaten: met BTTR mag je erop rekenen dat de gestelde doelen behaald worden.

Schakel je notificaties in    OK Nee ik wil het niet