Community building

Meer betrokkenheid bij jouw leden met een community platform. BTTR ontwikkelt met een digitale strategie en een slim ontwerp community platformen. Samen met jouw organisatie gaan we aan de slag met het creëren en inrichten van een community platform passend bij jouw ledenorganisatie.

Bij BTTR werken we voor diverse leden- of brancheorganisaties, van groot tot klein. Daarom zijn wij dé aangewezen partij om samen met jou community building op te pakken.

Een community start met het samenbrengen van je doelgroep

Het bouwen van een community start met het samenbrengen van je doelgroep op één plek. Een digitaal platform is hier geschikt voor. Het houdt je relaties betrokken en het biedt de mogelijkheid om een (commerciële) boodschap te delen. Daarnaast geef je de community de ruimte om zelfstandig informatie uit te wisselen en te delen. Met community building creëer je meer binding met je doelgroep en communiceer je gericht met jouw community. Wij onderzoeken hoe community building toegepast kan worden op jouw organisatie.

Dit wil ik

Peter van Aalderen

peter@bttr.nl
0318 - 760 960

Aansluiten bij onze standpunten

Onze standpunten over Community Building:

  • 01 Gebruik jouw bestaande community voor verdere groei van je organisatie

    Je gebruikers betrekken bij de groei van je organisatie is noodzakelijk. Veel organisaties betrekken hun gebruikers nog nauwelijks, terwijl hier juist grote kansen liggen. Door je gebruikers aan te sporen actief te zijn in een community, kunnen ze veel meer waarde leveren. Op een platform op maat kunnen gebruikers onderling bijvoorbeeld kennis en informatie met elkaar delen.

  • 02 Met een digitaal platform brengen wij jouw doelgroep samen

    Community building is maatwerk. Iedere organisatie heeft haar eigen doelgroep, dus de community building zal telkens anders afgestemd moeten worden om de doelgroep mee te nemen in het verhaal van de organisatie. Wij beschikken over de allernieuwste technieken om van jouw doelgroep een community te maken. Denk bijvoorbeeld aan een intranet of een ledenportaal.

  • 03 Versterk jouw merkloyaliteit

    Maak van jouw gebruikers ambassadeurs. Binnen jouw vakgebied zul je sneller top of mind zijn. Er groeit namelijk (nog meer) een verhaal rondom jouw organisatie. Dit zorgt voor meer (terugkerende) conversies. Ook kan je kijken naar een nieuw soort conversie zoals een loyalty program. Zo haal je meer waarde uit je gebruikers, je bouwt aan merkloyaliteit.

Cultuur

Digitale innovatie voor de wereld van morgen

Contact

Peter van Aalderen

Strateeg (Partner)

0318 - 760 960