Als zorg- en welzijnsorganisatie kom je dagelijks digitale vraagstukken tegen. Vraagstukken over marketing, communicatie, innovatie of hoe je slimmer je bedrijfsvoering kan organiseren. Door het ontwikkelen van een digitaal platform op maat bereik je beste resultaat voor jouw vraagstuk.
Verbindt jouw organisatie met cliënten
Een directe lijn naar jouw cliënten. Het direct delen van informatie. Verbinding tussen jouw organisatie en de cliënten. BTTR ontwikkelt een digitaal platform naar jouw wens.
Informatie altijd beschikbaar
Met een cliëntenportaal heeft de cliënt altijd en overal toegang tot relevante informatie. Deel hierop bijvoorbeeld het zorgplan van de cliënt en de medische gegevens. Met een cliëntenportaal bied je als organisatie één centrale omgeving waarop al deze informatie te vinden is.
Borging van kwaliteitsnormen
Zorg voor borging van kwaliteitsnormen door het gebruik van een cliëntenportaal. Op deze manier voorkom je dat een cliënt een werknemer spreekt die bijvoorbeeld niet helemaal op de hoogte is van het zorgplan en hierdoor informatie verkeerd overbrengt. Altijd de juiste, meest recente, informatie op één plek.
Verhoog waardering
Door het ontwikkelen van een cliëntenportaal zorg je voor transparantie van de organisatie. Transparantie en beschikbaarheid van informatie verhoogt de waardering van de cliënten. Bij BTTR is het ons doel om samen met jou een cliëntenportaal te ontwikkelen die aansluit op de behoeften van de cliënten.