Klantportaal

Contact opnemen

Bij BTTR ontwikkelen we met slim ontwerp een klantportaal voor jouw organisatie. Een portaal waarin klanten hun eigen gegevens en aankopen kunnen bekijken en bijwerken. Wij ontwikkelen een klantportaal op maat. Passend bij jouw organisatie.

Geef klanten realtime inzicht

Via een klantportaal geef je jouw klanten realtime inzicht. Geef jouw klanten inzicht in de status van lopende projecten. Deel bijvoorbeeld planning, uren en activiteiten. Samen zorgen we ervoor dat de juiste onderdelen in het klantportaal worden verwerkt.

Verhoog klanttevredenheid

Een klantportaal is een persoonlijke omgeving van jouw klant. Hiermee bied je een extra service en sta je meer in contact met jouw klanten. Bij BTTR gaan we samen op zoek naar de beste opbouw van jouw klantportaal. Gebruiksvriendelijkheid voorop met als doel het verhogen van de klanttevredenheid.

Verbeter je bedrijfsprocessen

Een passend klantportaal zorgt voor verbetering in de bedrijfsprocessen. Processen die nu nog handmatig worden uitgevoerd, worden geautomatiseerd. Om de systemen van jouw organisatie in elkaar over te laten lopen en extra handelingen te voorkomen, kunnen we jouw klantportaal koppelen met het huidige ERP-systeem van jouw organisatie.

Alle informatie op één plek

In het klantportaal kunnen jouw klanten op één plek alle persoonlijke informatie vinden. Altijd en overal toegang tot de informatie die jouw klanten willen weten. Voorkom onnodig heen en weer mailen voor het opvragen van bijvoorbeeld de status van een factuur of resterende uren. Een klantportaal geeft overzicht en is afgestemd op de behoeften van jouw klant.

Contact opnemen
0318 - 760 960