Samen ervoor zorgen dat iedereen volwaardig mee kan doen in de maatschappij. Gemotiveerd aan de slag

  • Opdrachtgever
  • IW4
Uitgelichte afbeelding: IW4

Van positionering tot corporate website

IW4 is een sociaal werkbedrijf. Zij benutten talent en zorgen ervoor dat iedereen passend en volwaardig werk kan uitvoeren, ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Samenwerken met organisaties die kernwaarden hebben zoals IW4 worden wij bij BTTR enthousiast van. 

BTTR is samen met IW4 aan de slag gegaan met het creëren van een passende strategie voor het ontwikkelen van een corporate website en het opzetten van B2B-marketing. Met deze strategie hebben wij, in samenwerking met De Indruk, het gehele traject verzorgd van positionering tot corporate website. 

“Onze vraag ging verder dan het ontwikkelen van een nieuwe website. Daar waar BTTR de expertise zelf niet had, schakelden ze andere partijen in. De regie en verantwoordelijkheid van het project bleven bij BTTR liggen. Dat schept duidelijkheid en was voor ons als klant een fijne manier van werken. De collega’s van BTTR zijn toegankelijk, oplossingsgericht en ze staan open voor nieuwe ideeën.”

Jeanette de Bruijn - IW4

Sociaal werkbedrijf

IW4 is een sociaal werkbedrijf. Zij benutten talent en zorgen ervoor dat iedereen passend en volwaardig werk krijgt, ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Deze gemotiveerde organisatie zet is al meer dan 60 jaar in voor mens en werk. Met zo’n 400 collega’s zet IW4 zich in voor het bedrijfsleven, de overheid en maatschappelijke organisaties. Zij bieden werk op het gebied van voedingsmiddelen verpakken, verpakken en montage, schoonmaakwerkzaamheden en bedrijfsrestaurant. IW4 vindt het belangrijk dat mensen zich in een veilige omgeving kunnen ontwikkelen en wil het beste in haar medewerkers naar boven halen. 

Van positionering tot corporate website

Ons enthousiasme om samen te werken met IW4 was groot. Niet alleen dankzij de mooie opdracht, ook herkennen wij ons in de kernwaarden van IW4. Net als IW4 vinden wij samenwerken belangrijk. Ook is het ons doel om talenten zo goed mogelijk te benutten en om ervoor te zorgen dat iedereen zich kan ontwikkelen. Wij vinden het mooi dat er een organisatie bestaat zoals IW4, die ervoor zorgt dat ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt de mogelijkheid krijgen zich te ontwikkelen en passend en volwaardig werk te ervaren. 

BTTR is samen met IW4 aan de slag gegaan met een passende strategie. Met deze strategie hebben wij als digital impact creators, in samenwerking met De Indruk, het gehele traject verzorgd van positionering tot corporate website. Dankzij deze samenwerking hebben wij de vraag van IW4 optimaal kunnen vervullen. 

Alle benodigde digitale expertise en skills voor jouw sector

Spreek af met onze specialisten en kom achter onze werkwijze

Strateeg

Thijs van Dijk

Thijs van Dijk

Strateeg (Partner)

Peter van Aalderen

Peter van Aalderen

UX/UI designer

Lianne van Doormalen

Lianne van Doormalen