Hoe spreken we onze doelgroep beter aan?

Over
Complete ontzorging bij het inrichten van je vakantiewoning: een ideale propositie. Met een showroom van ruim 4000 vierkante meter komen klanten binnen in een oase van interieurstyling en inspiratie.
Observatie
De propositie sloot onvoldoende aan bij de gewenste doelgroep. Uiteindelijke afnemers vonden hun weg niet via de website maar kwamen uit andere bronnen.
- Branche Retail
- Resultaat www.compleetinstijl.nl
Uitdaging
Compleet in Stijl vroeg aan BTTR om klanten binnen te halen via online kanalen. Met een compleet nieuwe huisstijl, een nieuwe website en geautomatiseerde marketing maakten we van die wens werkelijkheid.


De oplossing: een nieuwe propositie die perfect aansluit bij de gewenste doelgroep
Aan de hand van verschillende sprints zijn we samen met de klant in de materie gedoken. De ideale doelgroep is vervolgens in kaart gebracht door middel van user stories en user flows.
Vanuit de user stories en user flows hebben we de huisstijl vernieuwd, wireframes ontwikkeld en dit omgezet naar een strakke website. Die strakke website is vervolgens gekoppeld aan de gekozen marketing tools en uitvoerig getest. Zo komen alle leads in een gespreid bedje binnen in een nieuw CRM en worden leads omgezet tot klant met geautomatiseerde e-mailmarketing campagnes.