Marketing Automation in combinatie met een nieuwe website en huisstijl.

Compleet in stijl, compleet merk.

Complete ontzorging bij het inrichten van je vakantiewoning: een ideale propositie. Met een showroom van ruim 4000 vierkante meter komen klanten binnen in een oase van interieurstyling en inspiratie. Compleet in Stijl vroeg aan BTTR om die klanten binnen te halen. Met een compleet nieuwe huisstijl, een nieuwe website en geautomatiseerde marketing maakten we van die wens werkelijkheid.

Welke stappen hebben we samen gezet?

Aan de hand van verschillende sprints zijn we samen met de klant in de materie gedoken. De ideale doelgroep is vervolgens in kaart gebracht door middel van user stories en user flows.

Vanuit de user stories en user flows hebben we de huisstijl vernieuwd, wireframes ontwikkeld en dit omgezet naar een strakke website. Die strakke website is vervolgens gekoppeld aan de gekozen marketing tools en uitvoerig getest met een CRM systeem. Zo komen alle leads in een gespreid bedje binnen en worden leads omgezet tot klant met geautomatiseerde e-mailmarketing campagnes.

Alle benodigde digitale expertise en skills voor jouw sector

Spreek af met onze specialisten en kom achter onze werkwijze

UX/UI designer

Medewerker Lianne

Lianne van Doormalen

Strateeg

Medewerker Geert

Geert Emmens

Content specialist

Medewerker Sally

Sally Visser

Schakel je notificaties in OK Nee ik wil het niet